Katalog, Tisk

BARVY REKLAMNÍHO BOJE

V oblasti reklamy je důležitá především efektivní a trefná komunikace. Aby k tomu došlo, musí být splněny určité podmínky. Hodně záleží na barevných otázkách a ty zase na produktech nebo službách, které mají inzerovat.

BAREVNÁ ŠKÁLA KATALOGŮ

Prodej souvisí s nutností nabídnout kvalitní zboží. To lze provést správným zvýrazněním jeho základních vlastností, atraktivního vzhledu nebo ceny. Podle toho, co chceme zejména zvýraznit a vylíčit, musíme zvolit barevnost. To je důvod, proč barva reklamních katalogů má velký význam pro přilákání potenciálních zákazníků. Stojí za to se o to postarat a vybrat barvy dle témat vybraného katalogu.

 

ČERNOBÍLÉ NEBO BAREVNÉ?

Pokud se chceme zaměřit pozornost potenciálního zákazníka na dobrou technickou kvalitu produktu, je lepší zvolit tlumené černobílé barevné schéma. To se může uplatnit zejména v automobilovém průmyslu, IT, domácích spotřebičích, těžkém průmyslu nebo stavebnictví. Pak se osoba, která prochází tímto katalogem, zaměřuje na správné vlastnosti. Vizuální vrstva zde má také svůj význam, ale v tomto případě čtenáře nepřepadá zbytečná pestrost.

Pro zaujmutí nabídkou typického trhu, zejména jeho potravinářskou nabídkou nebo různými druhy předmětů každodenního užitku – zejména z kosmeticého průmyslu, pak je třeba předložit širokou paletu barev. To má velký význam pro podporu vybrání tohoto konkrétního produktu nebo položky. Měl by potěšit oko a zaujmout.

ZÁVĚREČNÉ POZNÁMKY

Vzpomeňme si na významnou roli, kterou hraje vhodná barevnost nabízených produktů. Často se jedná o vliv konkrétních barev na vnímání možného příjemce a zákazníka. Každá barva katalogu má svůj vlastní charakteristický význam a uvědomění si toho usnadňuje výběr správného barevného schématu. Stojí za to se o to postarat a také čerpat z dlouholetých zkušeností lidí v reklamním průmyslu v tomto rozsahu.

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *