Vizitka

3 důvody, pro něž je tisk vizitek stále důležitý

Proč se vyplatí využívat vizitek v digitální době, když se zdá, že všichni od malých až po prarodiče mají v rukách digitální zařízení nebo si je přikládají k uším? Je tradiční vizitka zbytečná nebo přinejmenším stará? Téměř vše, co dnes v obchodě učiníme, je digitální – odeslání pošty, podpis dokumentů, účast na setkáních a dokonce navazování kontaktů. Kromě toho je vizitka jedinou věcí, kterou v nejbližší době nenahradí on-line řešení. Toto je 12 důvodů, pro něž je stará vizitka z dobré tiskárny stále důležitá a proč byste měl mít zásobu vizitek vždy u sebe.

Důvod 1. 

Vizitka je často prvním dojmem, který dělá Vaše značka, když potkáte někoho, kdo by potenciálně mohl být úžasným zákazníkem nebo milým kontaktem, případně nechcete. Copak nechcete, aby odešel ze setkání s nejlepším dojmem? Darovaná vizitka je víc než jen podání e-mailové adresy nebo telefonního čísla. Když navazujete kontakt prostřednictvím mé vizitky, nechcete, aby Vaše značky byla spojována se slovem „jakákoli“. Internetová tiskárna chtějící udělat dobré první dojmy by nevystřihla nůžkami baner z kusu látky. Mnoho zkušených lidí má stejnou mentalitu, pokud jde o vizitky. Vaším cílem je udělat nezapomenutelný první dojem, proto použijte prémiové produkty, jako jsou kovové vizitky nebo tisk vizitky na plátně vysoké kvality pro větší efekt. Dělají skvělý první dojem a působí také jako skvělý ledoborec. Konverzace prostě nekončí, když předáte vizitku. Co ještě více oživí rozhovor, jsou jedinečné vizitky. Cena by zde neměla hrát roli. Ano, jedinečné vizitky jsou dražší, ale zvažte, kolik zbytečných výdajů můžete snížit, abyste vyčlenili finanční prostředky na skvělé vizitky. Počkejte trochu déle na ping pongový stůl a kávovar v kanceláři a dostanete vizitky, které udělají skvělý první dojem.

Zaplaťte digitální tisk vizitek jednou, použijte několikrát!

Důvod 2. 

Kreativní vizitky jsou sdílené – pokračují v marketingu za Vás. Vizitka je fyzická položka, se kterou potenciální klient opouští schůzku. Vaše značka zůstává s ním. Pokud se setkáte s potenciálním zákazníkem a dojde k výměně e-mailových adres a čísel mobilních telefonů, pak každý z Vás odchází s novým záznamem na svém mobilním telefonu – a to je vše. Pokud na druhou stranu dáte někomu kreativní vizitku, je tu velká šance, že ji ukáže jiným lidem – tím, že vás a vaši značku představí dalším příjemcům.

Důvod 3. 

Vizitky ukazují, že jste připraveni. Stalo se Vám někdy, že někdo napsal své kontaktní informace na ubrousek a předal Vám je? A co někdo, kdo měl mobilní telefon s vybitou baterií? To není nejprofesionálnější přístup. Pokud jste se setkali se dvěma lidmi a jeden hledal něco na psaní a druhá osoba právě vytáhla svou vizitku, s kým byste chtěli jednat? Předvedení, že jste připraveni celou dobu, je skvělým ukazatelem profesionalismu.

Leave a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *